czwartek, 15 listopada 2012

Nagrody, Nagrody, Nagrody ...

W dniu 13.11.2012 dyrekcja Hotelu Vestil odebrała tablicę oraz certyfikat poświadczający wyróżnienie hotelu w zakresie jakości świadczonych usług na rzecz klientów.

Czym jest wyróżnienie "Zloty Standard"?

Godło "Złoty Standard" to gwarancja jakości obsługi gości potwierdzona przez ekspertów. To obiekty sprawdzone w toku szczegółowych audytów i polecane przez systemy rezerwacji hotelowej oraz przez kluczowe organizacje w branży hotelarsko-turystycznej. Każdy z obiektów hotelarskich uhonorowany certyfikatem i godłem „Złoty Standard” realizuje w praktyce postulat „gość jest najważniejszy”. To modelowe obiekty, które zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu, ale także przyjazny, serdeczny klimat. To obiekty, które szczególnie dbają o swoich gości, i jak pokazują statystyki, skutecznie zachęcają ich do powrotu.
Ceryfikatu "Złoty Standard" nie można kupić. To wyróżnienie przyznawane przez kapitułę ekspertów tylko najwyżej punktowanym obiektom na podstawie oceny audytowej w ponad 80 szczegółowych parametrach w kluczowych obszarach obsługi gościa. Certyfikat "Złoty Standard" zobowiązuje hotelarza do najwyższego poszanowania preferencji i życzeń gościa.

Czym jest to wyróżnienie dla hotelu i jego pracowników?

Godło Złoty Standard jest docenieniem pracowników za ich starania, pracę i kreatywność wkładaną w codziennie obowiązki. To prawdziwe wyróżnienie przez niezależną kapitułę, która poświadcza, iż pracownicy hotelu wykonują swoją pracę prawidłowo i z wielkim zaangażowaniem. Ciągle staramy się jako zespół potwierdzać idee hotelarstwa, że to "klient jest najważniejszy". Zawsze z uśmiechem na twarzy każdy z nas chętnie nawiąże kontakt z gościem i udzieli mu najlepszej z możliwych form pomocy.

Godło Złoty Standard jest również zobowiązaniem. Zobowiązaniem dyrekcji i pracowników Hotelu Vestil do dalszego utrzymywania swoich usług na najwyższym poziomie, do ciągłego poprawiania swoich działań i uczenia się w celu nadążania za wymogami klientów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz